Microsoft Excel - średniozaawansowany

  • Drukuj

» Wprowadzenie

Czasy kapitalistyczne są ściśle związane z obecnością pieniądza w naszym życiu. Ten kto potrafi dobrze liczyć i analizować staje się bardzo przydatny w każdej firmie, a nawet potocznie mówiąc w budżetówce. Umiejętności te wzmacnia właśnie znajomość arkusza kalkulacyjnego typu Microsoft Excel.

Dzięki niemu nauczysz się szybko i wygodnie przygotowywać różnego rodzaju dokumenty o charakterze finansowym. Będziesz mógł wykonać takie dokumenty jak formularz faktury vat, tabelę odpisów amortyzacyjnych środka trwałego czy też inne dokumenty wymagające przedstawienia danych choćby w formie tabelarycznej lub wykresu.

» Szkolenie dedykowane dla:

» Korzyści i cele szkolenia

» Zagadnienia szkoleniowe

1. Krótkie wprowadzenie do programu MS Excel

2. Zarządzanie skoroszytem i arkuszami

3. Rodzaje wprowadzanych danych i ich edycja

4. Budowanie i edycja arkuszy

5. Obliczenia

6. Funkcje i formuły

7. Formatowanie

8. Analiza danych

9. Wykresy danych

10. Układ strony

11. Drukowanie

12. Ochrona skoroszytu i arkusza

» Metody i środki szkolenia

» Czas trwania szkolenia

» Koszt szkolenia

» Cena szkolenia zawiera:

INFORMACJE  DODATKOWE


1. PROGRAM  SZKOLENIA

2. WERSJE  OPROGRAMOWANIA

3. ZAPISY  NA  SZKOLENIA

4. URZĘDY  PRACY

5. OFERTA


W celu otrzymania szczegółowej oferty merytorycznej wraz z wyceną szkolenia prosimy o kontakt:

Fotolia 83889330 XS

Microsoft Excel - poziom średniozaawansowany